Esrabestami Meliss aklımızda ebrar var babamız onu istiyor ama ben bi türlü o ismr ısınamıyorum farklı bişey istiyorum
Esrabestami Mus-sak evet en çok duydugum isimler bunlar zaten ama karar vermesi hamilelikten daha zor
Meliss Esrabestami ebrar neden bilmem benimde hic içime sinmiyor eğer illa o tarz Kuran’da geçen bir isim istiyorsa eşin ona göre düşünelim 😃
uleErenTozkoparan Zeynep yağmur elifada ipek cemre mislina ada .. hergün bi ikim ekleyip çıkaruyorum ama bi türlü karar veremiyorum doguracam nerdeyse bebeğimin adı yok 😁
SultanElmasDemirel Nasipse Defne olacak kızımın adı. Ama Alin ve Liya isinlerin de de aklım kaldı :)) Alin ışığın kaynagı, Liya da sabrın en güzeli anlamına geliyormuş:)
Esrabestami SultanElmasDemirel evet çok güzel ama babamız illa kuranda geçsin dededigi için onları sadece begenebiliyoruz