yaseminky 8+2 agzımın içi zehir gibi yemek yesem yemek borumda kalıyor hissediyorum afedersiniz tükürüğümü bile kusuyorum çok acil yardım bayanlar önerileriniz nedir ??
Gmzoztrk yaseminky canım bende de öyle oluyordu doktor prilam verdi bana yatmadan önce aç karna 2 tane alıyorum hatta ağız kuruluğu yapıyor o selilde faydasını gördüm ben
aselnannesi yaseminky Sarı ve beyaz leblebi iyi geliyor diyolar ama açıkçası bende işe yaramamisti.Bana iyi gelen tuzlu Ülker çabuk kraker ve ayran olmuştu
Miralinda yaseminky 4 ay mide bulantısından ne çektim ölmek istedim 4 ay asla yataktan kalkamadm bir arkadaşım onzyd 8 mg getirdi gece yatmadan hemen önce bir tane içiyorum prenses gibi 🥰
33kbraa Bana en iyi gelen tuzlu badem ve leblebi çok etkili oldu sabahları özellikle kalkınca hemen at ağzına
BelisinAnnesi Tükürük bir hormondan dolayı çoğalıyor canım geçiyor Ama ben ne cektim aynı demir pası yutmuş gbi oluyordum. Hafif tuzlu suyla gargara fln yap naneli şeker fln iyi geliyor
yaseminky Gencanne23 ikinci hamileligim herseyi denedim olmuyor nefes alışverişimle kusmayı engellemeye calısıyorum inşallah cabuk gecer zaman 😭 bu arada 23 yazıyor elazıglımısınız ?
Aysobaciniz yaseminky tükürük için doktorum bana sakız çiğne dedi, bulantı içinde prilam dr ilaç kullandım ama kar etmedi. Hergün seruma gidiyordum. salatslık leblebi tuzlu kraker falan yiyin
Hamileanne0 yaseminky doktorun bana verdiği prilam çok iyi geliyo doktoruna sorup sende almalısın 17+3 olduk hala içiyorum hiç bulantim yok