nurkse Hiç merak etmeyin zaman su gibi anlamıyor bile insan hele 2. Trimester dönemi tam balayı gibi çok hizli geçiyor , zamanında bende sizin gibi diyordum acaba hızlı geçecek mi zaman diye ama hamilelik de çok güzel bir dönem doğum.sonrasi özlerim büyük ihtimalle 🤭