Güzel anneler ve anne adayları.. Aranıza yeni katılıyorum bende maalesef toksoplazma denen enfeksiyon mevcut 16 haftalık gebeyim
toksoplazma igm pozitif
toksoplazma igg negatif
igg negatif olduğu icin avidite testim de yapılmamakta
gittiiim birçok doktor gebeliğin ilk zamanlarında bu hastalığı geçirdiğimi ve bebeğin acil tahliye edilmesini yani alınmasını söyledi.
bir gittiğim perinagoloji(riskli gebelik) doktorum almayacağız, bebekte bir sorun olursa bilgilendireceğim amniosentez öneriyorum dedi
günde üç defa antibiyotik kullanmaktayım :()
aranızda bu enfeksiyonu geçiren var mı, tanıdığı olan var mı
güzel haberlerle bebişini doğuran var mı
o kadar güzel şeyler duymak istiyorum ki! Lütfen cevapsız bırakmayın şimdiden çok teşekkür ederim