Kızlar sezaryen oldum bi hafta önce henüz oturamıyorum arada bi tuvalete gitmek için kalkıyorum yataktan dikişlerim hala çok acıyor ayakta durunca. idrar yaparken canımdan can gidiyo sanki dikiş yerim çok yanıyor idrar çıkışında dikiş yerinin yanması normal mi sizce ne zamana kadar sürücek bu durum 😣