38 haftalık olduk bugün virüsle beşinci günümüz aslında ayakta atlatiyirum şu an ama dayanamıyorum artık ağzım dilim kupkuru sürekli su içiyorum yutkunamiyorum artık şu kâr etmiyor on dk da bir de tuvalete gidiyorum çok sık idrarim geliyor uykusuzum kaç gündür çok bter bir şeymiş bir yandan bebek nasıl acaba diyorum doktora gidemiyorum özel ksbul etse içim rahat olsun diye gideceğim ama etmiyor