Berra71 canım korkmamalısın benim de riskli gebeliğim vardı ya ramazanda ya kurbanda gitmek istiyorum dedim,mayısta uçakla gitmeme izin verdi,(17+3üm)arabayla gideceksen 2 saatte bir 45dklık molalarla gidebilirsin dedi.Ama memlektim trabzon ve ben manisadayım yol bana 3 güne patlayacaktı mecburen uçakla gideceğim memleketime.Bence mutlaka sor canım