Esraa54 siz saglik ocaginda aclik sekeri baktirin aksam normal yiyin icin sabah su vs icmeden yabi en az 10 saatlik aclik ile aclik sekeri ivin kan vericem diye gidin hamilelere randevusuz bakiyolar veya arayip sorarsiniz👍🏻
tokluk sekeri bakmiyoruz demisti saglik ocagi bana onu sorarsiniz bakmiyorsa hastanede verirsiniz tavsiyem bekleme vs olmamasi ivin ozelde yaptirin tokluk sekeri icin bana anlatilan suydu kahvaltina 9da basliyorsan ilk lokmayi o saatte attiysan agzina kani 10da vereceksin ve kahvalti max 10 dk bitireceksin
ben hastaneye kahvaltimi yanimda goturdum acligi verdikteb sonra kantinde yedim (haslanmis 🥚🍅🥒🧀🫒🥪) kahvaltiya 9:15te baslamistim kani da 10:15 te verdim bu sekilde en saglikli sonucu alirsiniz aclik tokluk da fikir verir
irilikle ilgili bana direk sekerden demedi bebegim hep tontikti bastan sende seker olabilir vs dememisti ztb iri derken haftalarca onde degil ama minyon degil yani