Nst de son 2 kontroldür sancı çıkıyor ama ben hiç bişey hissetmiyorum, hatta son kontrolde sancı var vakit kaybetmeden çatı muayenesi yapalım dedi doktorum baktı ama açıklık yoktu. Açıklık olmaması normal mi ne zaman olur?
Bir de bu sancı falan birden mi oluyor su gelmesi ya da doğum başlaması nasıl olcak sürekli kendimi dinliyorum ama hiç bişey yok gibi sanki 🤔