Haticeerez Kızlar 22+6 yız bugün bahar temizliği yaptık eşimle baya bi yorulduk ama uzandığım da sürekli hareket ederdi fakat bugün hiç etmedi ve sağ kasığımda hafif agrım var sizce bir sorun varmıdır doktora gitmelimiyim?
058elf Haticeerez bu haftalarda normal düzensiz olması, her gün hareket etmemesi ..kendini fazla yorduysan belki ondan hareket etmiyodur, çikolata tatlı bi şeyler ye su iç sol tarafına uzan bakalım canım
AsenaEmre Haticeerez Yoruldugun içindir çok normal canım . Çikolata ye soluna uzan dinlen normale döner
Mom5444 Haticeerez canım bu haftalarda normal ve sende bütün gün hareket halende olduğun için bebişinde uyumuştur 😊 biz hareket ettikçe onlarda sallanıyor ve uyuyor hem belki pozisyon değiştirmiştir 🥰 haftalarında daha çok küçük normal yani ama yinede içinin rahat etmesi için doktora git istersen ☺️
muzeyyen1 Haticeerez bende temizlikten sonra 3 gün oynamadı çok aşırı korktm ama yorgunlugum gittikten sonra oynamaya başladı bu kadar cok yormasak kendimizi iyi olur aslında korkma ama oynar
Selver90 Bende bugun 19.haftamdayim 3gun once hissettim hatta disardan bile belli oldu sevindim ettim 3gundur bekliyorum tik yok insan ister istemez telas oluyor.esimde ilkindede hep boyleydin bise olmaz normal diyor
BelisinAnnesi Canım tüm gün hareket ettgn için içinde bulunduğu amniyon sıvısı devamlı çalkalanıyor ve bebek uyuyor bi nevi ona beşik etkisi yapıyor :) sen durulunca dinlenince başlar harekete
dondurmalibebegim Haticeerez canım şey okumuştum. Çok hareketli olduğumuz zaman uyurmuş bebekler. Yattığımız hareketsiz olduğumuz zamanlar genelde uyanırlarmış :) çok hareket ettiysen mışıl mışıl uyutmuşsundur korkma.