Merhaba arkadaşlar 4 gün önce 7+5 günlük bebeğimin kalp durması sonucunda kürtaja alındım çok yoğun şekilde ağrılarım oluyordu hastaneye geldiğimde 15 mm parça içerde kaldığını söylediler iğne vuruldum fakat düşmezse 2 kez kürtaj olabilirmisim fakat ben ikinci kez kürtaj olmak istemiyorum sizce ne yapsam da bu parça düşer 😢