Kelebek29 Arkadaşlat vajinanın iki parmak dışında bacağımda bir şişlik oluştu nasıl bir acı ağlamaktan helak oldum. Yürüyemiyorum ellerin karnımdan yetişmiyor sıkamıyor hoş yetişsede dokunsam bile ölüyorum bağırmaktan uçta yok resim çektim baktım. Ama inanın kalkamıyorum oturmak hayal bişey değsin çığlık atıyorum napıcam ben ne olur akıl verin yalvarırım..
deletedmom28 Kelebek29 canım kasıkla vajina arasında mı dediğin şey vajina kenarının içinden çıkar gibi mi
maat Kelebek29 Benimde aynısı bekarken olmuştu. Acısından uyku hak getire. Yürümek imkansızdı. Ateş gibi yanıyordu bide. Genel cerrahiye gittim. Orda içini boşalttılar,öyle rahatladım.
maat Kelebek29 Aynı dediğin yerdeydi benimde. Tam da iç çamaşırı lastiği geliyordu üstüne. Çamaşır filan giyememiştim
deletedmom28 Aklıma bartolin apsesi ya da kisti geldi ama dedikleriniz o mu bilmiyorum bende apse olmuştu baya şişmişti ölmüştüm yani iki gün zorlayıp yürüdüm patladı kendiliğinden doktor da bana gerek kalmadı demişti 😓
Kelebek29 deletedmom28 sizin dediğini vajinal dudakta benim ki bacakta kilodun lastiğinin bir tık üstünde
HicranKzn Şuan hastaneye gitme imkanın yoksa o bölgeye lokumun içini açıp sar. Hem acını alır hem içini kusturur. Tecrübe ile sabittir. Sitreç filimle sar
Bitanesi İlk hamileliğimde bendede olmuştu doktor ilaç vermemişti kara merhem mi iyi geliyordu eczaneye sor patlayınca çok kötü kokuyo irin gibi bişey sanırım o senin dedgin
Elif1ekim Kelebek29 canım genel cerraha git halleder o hiç.çekme valla çok kötü bende de oldu ama hamile değildim
NaimeYilmaz Arasinannesi Olmayan market yok valla artık helekı bayramdan cıkmısken heryerde vardır 😊 @Kelebek29 lokumu bende duydum cok ıse yarıyormus uç vermedıyse ıns basıt bıseydır gecms olsun
Kelebek29 Doktorum cerahiye hayır dedi bir iki gün bekle dedi az önce ağlamaktan eşimin kucağına düştüm kaldım. Lokumu yarın kesin denicem şimdi heryer kapandı çok sağolun uç muç yok kantoron sürdü eşim bakalım
maat Kelebek29 Anestol sür bari de acısını alsın. Bende senin gibi gece çığlık çığlığa ağlayınca onla acısını hafiflettim
Ayselcnt benimde kuyruk sokumumda olmuştu 2 defa.. Oturup kalkamıyordum.. birinde doktor temizledi.. birindede kara merhem sürüp streçfilmle sarmıştım.. İçi temizlenince geçiyor acısı.. Allahım kimseye yaşatmasın.. çok geçmiş olsun..