mervetanhan Aynen gözünü korkutmak istemiyorum vallahi yanlış anlama. Beni doğumdan çok bu problem yıprattı. Bir hafta hastahane de yattım sıfır açıklık ve sıfır doğum belirtisiyle 38+1 de doğum yaptım. Bir hafta suni sancı verdiler bana. Ama öyle damardan ağır olandan değil tabiki. Yurtdışında yaşıyorum burada öyle kolay kolay sezaryene almıyorlar normal doğum yaptım ve doğumum Allah var çok güzel geçti ama onun öncesi çok problem yaşadım. Sakın kardeşim aksatma en azından doktorların gözetimi altında olursun kontrollerin sıklaşır inşallah da birşey olmaz korkma Allah’a şükür bende korkmuştum ilk araştırdığımda falan ama kazasız belasız bebeğimi kucağıma aldım oh dedim valla 😌