GozdeDeniz ben de epey uğraştım ama benim sütüm 3.gün geldi yoksa bebeğim emmeyi çok güzel yapıyordu, aç kalmasın ve sarılık olmasın diye bi kaç gün mecburen şırıngayla mama verdik de sonra gerek kalmadı çok şükür, ben anlayamıyorum insanlar niye hemen biberon ve emzik verirler, tavsiye ederler(çok zorunlu bir durum yoksa) sizin yavrunuz da hemen emer inşallah sütünüz bol doğumunuz kolay olsun inşallah😁