haydibakalim 24 haftalığım ve hep açım sofraya ilk oturan benim sofradan en son kalkan benim Her şeyden de yiyorum ama hep açım hep açım siz napıyorsunuz bu konuda 😃
bademsekeri42 haydibakalim ya bende 22 yim ama az bişey yesem şişip kalıyorum sanki dünyaları yemiş gibi 😑😒
Sariovahande haydibakalim ben de yaa özellikle bu saatlerde karnım gurulduyor ne yesem diye düşünüyorum 😂
birprensesvebirprensannesi haydibakalim Post başlığını görünce beni anlatıyor hemen ses vermeliyim dedim ve geldim 🙈 Sen bensin arkadaşım 🤭
Gizzem haydibakalim Haftadayim son iki haftadır resmen bi açlık geldi. Çok sık acıkıyorum artık ve mide yanmalarimda geri döndü.
Sfnur haydibakalim 25 haftamadayim bende sanki ben yemiyorum o kadar doyma hissi diye birşey kalmadı artık 😄😄 midemde delik oluşmuş gibi önüme bir tencere yemek köy önümden alana kadar yerim o derece 😄😄
Medilifegun haydibakalim aç olsam da alacağım kiloları düşünüp az yiyorum fiziğim benim için önemli herseyin fazlası zarar
hamileana haydibakalim ayy ben de ben de 🤣 gece 12 de yarım oaket çikolata yedim yattım saat 6 da kalktım dün akşamdan kalan makarnaya göz diktim ısıtıp yedim şimdi gidip tekrar yaticam😂
Mercimekmom haydibakalim 36+3 üm hala açım 😂 yemek yerken yoruluyorum nefessiz kalıyorum bi yere yemeğe gidince akrabalara aç kalıyorum eve gelince de yiyorum 😂😂 12 kilo aldım ama 😬
melekkalkan haydibakalim Aynı ben 😅 Sanki önüm den yemeği alacaklarmış gibi yedim de yedim ve hep aç kalkıyordum sanki ama çok yeme kilo alıyorsun . Son aylara doğru biraz daha normalleştim .