Dukuko Eslinasare yok yok 1-2 kez sancı oldu kasığımda şiddetli o kadar. Oturamıyorum yatamıyorum yürüyemiyorum bacak kasık ağrısı çok yoğun baskı var.
Nesuk Son 6 bizim de. Bi işaret yok hala bekliyoruz bakalım. İlk doğumum 37+5te aniden olmuştu. Böyle beklemek daha zormuş.
Eslinasare 1prenses1prens-moms doktor ne önerdi ise yapamaya gayret ediyom ama :// halsiz kaldım byaa niye böyle oldu anlamadim
cileklidondurma Eslinasare Walla benimde aynı şekilde çok beklemekte korkutuyor tuvaletini yapar vs sezaryena döner diye inşallah kendiliğinden gelirler biran önce 😐sancım falanda olmuyor hiç benim ama doktorum hareket et falan dedi deniyorum bakalım inş
cileklidondurma Eslinasare Tek banyom var ama squat falanda yapıyorum dün bütün evin yerlerini sildim emekler pozisyonda bugünde yürüyüş ve squat devam edicem bakalım