NilayRuya Ellerim iyice şişti ve alyans çıkmıyor 😣 sabun , zeytinyağı ve ip yöntemlerini denedik daha çok acıyor şimdi çıkmıyor. Başka bildiğiniz yöntemler var mı kızlar?
[silindi] NilayRuya Krem sür canım birde sabunu iyice eline sür suyun altında yıkarken çıkarmayı dene.
Bkorta NilayRuya itfayecilerin kullandığı ip yöntemi var youtube yazın iple yüzük çıkarma diye anneminde alyansı sıkışmıştı hasta bakıcı bir ablamız çıkarmıştı ip yöntemiyle çokta rahat çıkıyor
3bebekannesiii NilayRuya aynısı başıma geldi cnm malesef kesmekten başka çözüm bulamadık ip yöntemini denedik dediğin gibi elim daha çok şişti
Sedaabdullah NilayRuya canım benm annemde öle alyans yerini değiştirdi ve çıkarmaya çalıştıkca daha şişti biz sonu itfaiye de aldık babam orda çalışıyordu kestiler alyansı ama acile gittiğimizde krem sürüp parmağı havada tutmasını söylediler kan biraz aşağ inip şişlik insin diye tabsiyem suan bişi yapma buz tut ve elin yukarda dursun çok şişlik varsa mecbur acile gidip kestirmeyi düşünebilirsin
NilayRuya Sedaabdullah çok sağol canım soğuk suya da tuttum yukarı da tuttum hâlâ biraz şiş . Daha uğraşmıyorum artık ptesi kuyumcuda kestirecegim
Sedaabdullah NilayRuya eger renk değişimine giderse mutlaka bi acile git önemli sonucta şiş ve parmak kan toplayabilir pazartesi beklemeni tavsiye etmem itfaiyede keser yüzüğü onlar çok sık yaşıyor bu olayı