Agnesmom Merhabalar arkadaşlar Eşimin kollarında ve bacaklarında kırmızı kabarcıklar çıktı , ayrıca göz kapaklarıda şişti Bir şey dokunmuş olabilir mi ? Alerji olmuş vs. Covid nedeni ile dışarı çıkamıyoruz. önerebilceğniz bir ilaç vs var mı ?
Gulsurmeli Agnesmom Öneriye göre ilaç almamanızı tavsiye ederim bahar alerjisi yada başka bir şey dokunup alerji yapmış olabilir hastaneye bile gidemiyorsa sağlık ocağına gözüksün. Şuan neyin dokunduğunu anlayamayız.Sağlık ocağının doktoru belki birşeyler söyleyebilir. Hemşireyim. :)
Emineerdem Agnesmom ben hemşireyim ama kesinlikle bir hastaneye danışın Allah korusun solunumsal sıkıntı da yaşayabilir ileri evresinde alerjiyi önlemek için vereceğimiz ilaç bile o an sizde alerji yapabilir gözlem altında verirsin her ilaç
Elcnbykckr Agnesmom canım duyduğum kadarıyla kasıntı uyuz salgını varmış diyorlar. Bence bi uzman görsün derim
gulin-35 Agnesmom kafanıza gore bısey almayın ne olur gecen hafta annem acıllık oldu bı yerı kızarmıs kasınmıs evden bı krem surmus vucudu reaksıyon gostermıs her yerı yara oldu
Tuba04 Agnesmom canım doktor varken hemşireye sormak neden ? Onlar doktor kadar bilse hemşire olmaz zaten değil mi