kibosd Merhaba tecrübeli anneler, 20+6 haftamdayım. Rüyalarım da ard arda aynı bebeği görüyorum, benim bebeğim mi acaba o birçok arkadaşım bebeğini rüyasında görmüş ama ben gördüğümde inanamıyorum :) Gören var mı aranızda :)
Esra_baki kibosd Ben hep hamilelikte erkek bebek görürdüm kızım oldu. Geçen bir kız bir erkek bebek gördüm gene kızım olacak nasipse. Bilmiyorum hamilelik psikolojisi ile görülüyor galiba 🙈🌷
Minnosunannesiii kibosd ben gördüm hatta sonra aile resimlerine bakıyorduk baya Bi sonra kız kardeşimin küçüklük resmi vardı saha 1 aylık mı ne anneme dedim rüyamda gördüğüm buna çok benziyordu 🤣 hatta buydu dedim sanki annemde teyzesi tabi benzeyebilir demişti
-Kbra8- kibosd ben daha cinsiyeti bile belli değilken kucağıma bebek verdiler oğlum diye göğsüme basa basa sevdim. Sonra cinsiyeti öğrendik erkek 😊 şimdi 35.haftamdayım hala ara ara görüyorum daha geçen gün gördüm yüzü o kadar netti ki. Bakalım Doğumdan sonra göreceğiz Doğru çıkacak mı. Yalnız şöyle bi durum var eşim de bende esmere daha yakın tenliyiz. Gördüğüm bebek açık hatta beyaza yakın bi tendi sarışındı ne alaka anlamadım😂 eşim çerkes. Aile tarafında sarışınlık beyaz tenlilik var. Ondan mı acaba. Bakalım 😊😂
DenizSayer kibosd valla canım rüyalarımda çok kendime benzeyen aynı olan bir erkek bebek görüyordum hep hatta hislerimde o yöndeydi doktorumda ilk erkek sanki dedi ama minnoş burunlu kızımı bekliyorum şu an tam tersi çıktı bende 🌸😂👼🏻🙋🏻♀️
kibosd Esra_baki oğlum olacak, erkek bebek görüyorum. Yüzü gözü her şeyi belli ilk haftalardan beri aynı bebeğe oğlum diye sesleniyorum :)
kibosd Minnosunannesiii hahhha bakalım daha çok var ama rüyamda ki bebek olarak doğarsa çok şaşırırım 😅
Minnosunannesiii kibosd birde gece eşimle konuşuyoruz ben dedim ki anne sarışın baba sarışın(güneşe bakınca gözlerimi açamıyorum o kadar sarışınız🤣🤣🤣🤣🤣🤣) bebeğimiz mavi gözlü sarı lüle saçlı bişey olacak 🤣 sabah kalktık koca diyo ki ben rüyamda gördüm nasıldı deidm kapalı TV yi gösterdi bu daha beyaz kalır yanında dedi🤣🤣🤣🤣 sanırım konuşmanın etkisiydi🤣🤣🤣🤣
Babiesmini Daha önce görmediğiniz hiç birşeyi rüyanızda görme ihtimaliniz yok. Büyük ihtimal daha önce bir yerde gördüğünüz bir bebek bilinçaltınizda🌹
GulcanDongel Eşimde bende kumral teniz, ama rüyamda sapsarı erkek bebek gördüm bana doğru koştu, sonra öptüm onu.. 😊 Artık oğlum mu olcak bilmiyorum ilk defa. Öyle gördüm 10+3 haftalık hamileyim
Sureyya06 kibosd ben görmedim maalesef 37 deyim şu an 🙂 fakat hamile kalmadan birkaç ay önce rüyamda bir kız çocuğu görmüştüm çok güzeldi öpmüştüm dayanamayıp şimdi kızımız olacak inşallah belki de onu kızımı görmüştüm bilmiyorum 😊
Gulsi kibosd 29+5 haftalık hamileyim sürekli kızım olduğunu görüyorum ama doktorumuz hep erkek diyor 🤭 bakalım nasip artık 🥰🙏