duyguars12 Canım yasak yokki. Toplu taşıma uçak otobüse falan. Sadece kisisel araca var o da yasaklı gün ve saatlerde yani hafta sonu ve hafta ici 19 ile 5 arası. Gün batu onda da gidebiliyorsun. Toplu taşımada hiç sıkıntı yok. Bende gideceğim biz şark görevindeyiz haziran ortasi sonu gibi doğumum var Ankaraya ailemin yanina gideceğim mayısta. Biraz erken gideceğim çünkü eşimin görev süreside doluyor 36. Haftaya kadar uçak aliyor 28. Haftadan sonra rapor aliyorsunuz ucuslarda