Bahargzydn Merhaba kızlar cinsiyet partisi yapmışmıydınız gerekli mi gereksiz mi karar veremiyorum 🙄 bu konuda fikirlerinizi paylaşırmısınız 🙏🏻🤗
beysenyil Bahargzydn ben yaptım canım, görümcem öğrendi cinsiyeti o organize etti herşeyi bana süpriz olmuştu. Gereksiz diyenlerde olacak ama bu hayat senin hayatın ve hiçbirşey içimde heves olarak kalmasın, istiyorsan yap bence çok güzel hatırası kaldı 🥰💙
Selviinurr Bahargzydn kuzenimle kardeşim organize etmişlerdi banada. Benim nişanim düğünüm falan istediğim gibi olmadığı için bari çocuk da istediğimiz olsun diye yapmışlardı bence çok güzel anı olarak kaldı bize
Parla_ Bahargzydn ben de inşallah bu hafta öğreneceğim ama yapmayı düşünmüyorum özellikle herkes balon patlattığı için sıkıcı gelmeye başladı:) eşimizle bir yemek yiyip güzel sohbet eşliğinde kutlayabiliriz diye düşünüyorum
Yetgineslihan Bahargzydn çok saçma bulurdum ama kayınvalidem kanser hastası mutlu olsun diye yaptık onn evinde 😍 çok eğlendik güzel Bi anı kaldı
BaharCos Korona vakaları bu kadar artmışken ve çevremdeki insanlar ölürken parti yapacak ruh halini kendimde bulamam açıkçası. 👀
Sedaabdullah Bahargzydn bende yaptım kuzum 4 yıl sonra tüp bebekle gelen mucizem içimde kalsın istemedim herşeyi kendim hazırladm pastaya varana kadar çokda güzel oldu tabiki bu korona sürecinde ben sadece ailemı çağırdım evden genelde çıkmayan kişilerdi cinsiyet içinde doktor kontrolünde kardeşim geldi o öğrendi ve 14 haftada yaptm suan 19 haftalık hamileyim iyikide yapmısım çok güzel değişik bi heycanı var ben kız bekliyordm eşimde oğlan bekliyordu kim bilcek derken eşim bildi ve oğlumuz olcak benm şaşkınlığım çok komildi çnkü hep kız bekledm bunlarda bikaç kare