Gebeliğin 6. Haftasındayım ve bugün ilk kez pembe renk kanamam geldi. Hemen doktora gittim. Durumun normal olduğunu soyledi ve bebeğimin kalp atışları duyuldu. Progestan verip yolladı. İçtiğimde baş dönmesi ve aşırı uyku yaptı. 5 saat sonra wcde bu kez kahve kan gelmeye devam etti. Yine de çok endişeliyim bu durum ne kadar sürer? 😞