_Nurr- Kızlar Haziran sonu doğum olacak sizce pijamayı uzun kollu mu yoksa kısa kollu mu almalıyım karar veremedim sıcak mı olur acaba diye 😕
Tugba_13 _Nurr- benimde temmuz başı pijama, gecelik hep kısa kollu aldım. Şimdi bile alev topu gibi dolanıyorum o zamana hepten sıcak basar 😂 olmadı ince bi hırka, varsa sabahlık koyun üşüme ihtimalinize karşı
Eski9 _Nurr- cnm bence havalar öyle soğuk serin olmaz Haziran’da surda 1 ay sonra ısınır havalar ben altı uzun üstü kisakollu aldım birde sabahlık var yeter diye düşünüyorum
Melekyilldiz Ne olur ne olmaz diye bir uzun kollu bir kısa kollu pijama takımı bir ip askılı bir kısa kollu gecelik elbise koydum