Gkc123 13+4 olduk happymom uygulamasında siz yazan kısımda ortalama 3-4 kilo almış olmalısınız yazıyor ama ben hiç kilo almadım hala çok iyi giyemiyorum iştahsızım.Sizler bu haftada kilo aldınız mı genel olarak?
Gizmolata Gkc123 ortalama söylüyor canım uygulamaya bakarsan benim 49 cm lik bebeğime marul kadar diyor😂 bünye meselesi ben 35+4 üm 3 kilo aldım siz öyle kendinizi kıyaslamayın
Lulemom Gkc123 ben 17 ye kadar hiç kilo almadım. Normal oluyo bazen şuan 22 haftalık olucam daha yeni bu hafta 1 kilo daha almışım. Toplam 2 kilo oldu
Gkc123 mervenazlis Lulemom Gizmolata rahatlaıdm ya o yazıyı okuyunca dedim bebeğimi besleniyor muyum 😱çok yemiyorum da ileriki haftalarda nasılsa iştahım açılır yerim diye düşünüp zorlamıyorum hiç.😊 teşekkür ederim yanıtlarınız için 😊
mervenazlis bu kisiden kisiye degisir, bende almadim, ilk 3 ay kilo veren bile var.. genellemelere kulak asmayin..
Aysenuray mervenazlis katılıyorum ben 10 haftalık gebeyim 7 haftadan sonra bulantım basladı 3 haftada 4 kilo verdim
Lulemom Gkc123 bebek her türlü beslenir çok yeme 😄 sağlıklı ve dengeli beslenmen önemli olan. O zaman bebek kilo alıyor ama sen almıyorsun