Ylmaz AhahHbzhz ben şu an 13+4 çarşamba ikili test sonucuma bakacak doktorum bakalım bebeğim gösterecek mi cinsiyeti
Tgckbr AhahHbzhz bende 13+1 deyim ama hicbisey demedi doktorum henüz tahlil sonucu için gittiğimde insallah söyler 😊
AhahHbzhz Tgckbr ay inşallah çok heycanlaniyo insan öğrenmek istiyo bi prensesim vardı şimdi bide prens geliyomus allahin izniyle :)
Esrujj Yüzde 90 olarak öğrendik, hatta kesin gözüyle baktı doktorumuz ama haftaya 16 oluyoruz netleşir. Oğluş geliyor😊
Esrujj AhahHbzhz https://klasresim.com/i/de3Wq kabak gibi ortada bizimki ama içimde bir ses beklemem gerektiğini söylüyor🤣
AhahHbzhz Anne_Karina doktor söyledi gösterdi ben öyle girdim yoksa anlamam canım bende içe gösterdi:)
Esrujj hiraselesra aynı hafta benim ultrasonuma çok benziyor o zaman kıza benzetmişti doktorum, kız olabilir