esilemerveker bende alıcaktım vazgeçtim. Belki de (inşallah) ihtiyaç olmucak, ihtiyaç durumunda değerlendireyim dedim. Bide kuzenim yaşadı yara oldu günlerce ve hiç bi krem fayda etmedi, karbonatı suyla kremsi hale getirdiler, arkadaşının tavsiyesi ile onu sürerek iyileşti. O da aklımda, sizlerle de paylaşayım dedim 🌺