Sulebebek ben de karnım iner diye pantolon aldım ama yine dar geldi tekrar hamilelik pantolonumu giydim.Pantolonda bir sorun olmuyor normal pet kullanırsın zaten.hastane ve ev arası uzaksa önden düğmeli bir şey kolay olur yolda arabada emzirmek için .göğüsler doğumdan sonra hemen büyümüyor süt gelmeye başladıktan sonra birkaç güne bir anda büyüyor ben yarım atlet bazen de emzirme sütyeni kullanıyorum .normal sütyenle imkansız emzirilmiyor . Ona göre göğsün çok belli olmayacak bir şey alabilirsin.normal doğum yapmadım ben önümüzden dar pantolon nasıl olur bilmiyorum zaten ben bol eşofman giymiştim .üstüne sweat tarzı tunik