FasulyeK ben ilk doğumda korse kullanmadım çok pişmanım mutlaka bu sefer kullanicam
Bide çok yatmamaya bak bana hep. Ameliyatlisin yat dediler kalkarken sanki bişey varmış gibi davrandılar. Yürümek iyileşme süresini düşürüyor gerçekten.
Tuvalete çıkmak sorun olmuştu kayısı hoşafı falan yapicam bu sefer inşallah faydası olur tecrübeler burda yazmislardi bende deniycem
Bebek için de yanıma mama almamıştım emziririm diye.. bu sefer alicam yanıma , bebek tutmadı sonra emmeye başladı kustu falan derken mamaya ihtiyaç oldu koştur koştur mama getirttik. Aklıma gelenler bunlar canım umarım faydası olur