Zesa17 Merhaba arkadaşlar aranızda corona geçiren var mı ? Ben şuan geçiriyorum 6. Günümdeyim nezle grip gibi geçiriyorum halsizlik var. Geçirenler ne kadar sürede toparlandı
Laodike Zesa17 Zesa17 benim yeni bitti. Kendinize gelmeniz 14 günü buluyor. Bununla alakalı çok başlık açıldı. İncelemenizi tavsiye ederim. Bir çok kişinin tecrübesi mevcut.
Nrglorkn Bende geçirdim 3 aylıkken şimdi 8. Aydayım 10 günde toparladım halsizlik ve koku kaybım olmuştu size de çok geçmiş olsun rabbim şifa versin