Ates21 Kızlar bugün açlık tokluk şekeri yaptırdı doktorum pazartesi sonuç cikar dedi e nabizdan baktım açlık=91 tokluk=143 sizce değerler yüksekmidir bilen var mı
Sevi36610 Ates21 ikiside sınırda çıkmış.açlık 90 tokluk 140 olarak sınır kabul ediliyor.benimde sizin gibiydi şeker yüklemesinden sonda bu değerler diyetle devam ediyorum
Sevi36610 Ates21 evet dahiliyeye gittim şeker ölçüm cihazı aldırdı bana hergün sabah öğlen akşam aç tok ölçüm yaptım iki hafta sonra tekrar gittim diyete devam dedi insülin başlamaya gerek duymadı.
Ysmn029 Ben de 23 haftalığım annem şekerini ölçerken bende ölçeyim dedim tokluk 99 çıktı bu normal mi bizim için