2021mertaras şekerli suyu neden verirler biliyo musun. Eskiden insanların mama alıcak parası olmazmış. Herkes köyde zaten. Nerden bulacaklar mamayı. Sütte gelmezse anneden sarılık olmasın diye şekerli su içirirlermiş. Aç kalmasın diye yani. O sarılık mevzusu ordan geliyo. Senin sütün gelmezse bile mama alırsın gerek kalmaz. İnanma öyle şeylere