Burcukkk ben sol kanal darlığından dolayı iki kutu coraspin kullandım ve doktorum 32.hafta itibariyle kesinkes bıraktırdı. Kullanmaya devam edersem Doğum anında sıkıntı olabileceğini kanama olursa durduramayacağını söyledi. Bence iyice araştırın daha fazla kullanmanız sıkıntı çıkarmasın.