Anne_Karina gazetecianne inanin hic bilmiyorum doktora gitmistim ve anne olmayi cok istiyordum doktorda aksine bana o kadar tuhaf davrandi ki ultrasonla bakti hic bir sey demedi git kan aldir dedi yolladi beni cok aglamistim esim askerdeydi aklima geldikce zaten kadina sinir oluyorum ama tahminimce 4-6 haftalikti
papatya56 Anne_Karina Benımkı 9 haftalıktı et parcası gıbıydı etrafımdakıler et parcası gıbıyse kız dedıler ne kadar dogru bılemem
Meridaily Anne_Karina ya aynı şeyi yaşamışız adet dönemindesiniz büyük ihtimal dedi acilde doktor parçalar peçeteye sarılıydı. beta sonucum bellı kanama normal degıl 8 gün gecikmeyle Beta sonucum 24. 5 tu 1 hafta sonra düşük yaşadım
vuslat_ekimde Allah kimseye yaşatmasın düşük riski ne zaman bitiyor ben 3.5 aylık hamileyim yerleşmiştir diye fazla dikkat etmiyorum artık ama 4 aylık düşük yaptım deyince korktum😞
papatya56 vuslat_ekimde Kan pıhtılasmadan dolayı düştü Rabbim kımseye yaşatmasın tekmesını hıssettım ertesı gun dustu
Anne_Karina vuslat_ekimde her zaman dikkatli olun cok ani hareketler yapmayin agir kaldirmayin kollarinizi uzatmayib gernesmeyin derler
Anne_Karina papatya56 benimkinede erkek dediler gözleri belirgin olanlar göya erkek oluyomus artik ne kadar dogru bilemem 🙂
papatya56 Anne_Karina Benım 4 aylık dısurdugum erkektı kurban olayım ona kac tane cocugum olsa onu asla unutmam Rabbım öbür dunyada karsımıza çıkartcak evet canım bana boyle uzun bısey oluyo erkek dedıler et parcası gıbı olunca kız dedıler
vuslat_ekimde Anne_Karina ay dikkat edeyim o zaman Allah korusun Allah kimseye yaşatmasın bahar temizliği yapıyorum bişey olmaz diye etmiyordum eşimde çok kızıyor ama işlerde bana bakıyor
Minikbebek25 gazetecianne embriyo olduğunu anlıyorsun bende düşük yaptım şiddetli bı sancı vurdu sanki afedersin büyük tuvaletim geliyo gibi oldu anladım lavaboya gittim elime düştü belli oluyo yani
Momsmoms İlla kanama olmasına gerek yok arkadaşım muayeneye gittiğinde düşük yaptığını öğrendi sadece çok beli ağrıyordu muayeneye gittiğinde bebeğin kalbi durduğunu öğrendi 8 haftalıktı ne kanama ne akıntı bel ağrısı dışında hiç bisisi yoktu
Miniktirtil Anne_Karina çok tuhaf oldum bende dün bebeğimin kalp atışlarının durduğunu öğrendim kürtaj oldum Rabbım bu durumları yaşayan tüm annelere sabır versin.
Meridaily Anne_Karina yaa çok üzüldüm 😔 ben de aynı şeyi yaşadım ve benden de düşen parça buna benzerdi😔
Rusen96 gazetecianne yani düşük olması icin pembemsi veya kahverengimsi akinti seklinde olmasi bile bir düşük belirtisi olabilir ama her akinti her kanamada düşük anlamina gelmez… Bende ilk bebegimi 8 haftalikken düşük yaptim kahverengi lekenlenmeyle baslamisti ama beraberinde kasıklarimda ağrı vardı ertesi gün kahverengi akinti acik pembe kanamaya geçti acile gittigimde bebegimin kalp atisinin olmadığını ve düşük asamasinda oldugumu ogrenmistim. Belki size yardimci olur diye anlattim
Anne_Karina vuslat_ekimde bende de öyle hersey bana bakiyor bide ben takintiliyim yerde bi cöp görsem toz görsem temiz evi bidaha temizlerim o yüzden cok zorlaniyorum ama hergün yavas yavas bir sey yapiyorum mecbur