Senel66 Merhabalar ben 15 haftalık gebeyim bu sabah kahverengi akıntım olduğunu gördüm ve az miktarda ama hâlâ devam ediyor bir problem varmıdır acaba? Bu durumu yaşayan var mı? Korkmuyor değilim 😔
Ankara_06_ Senel66 Canım vakit kaybetmeden hastahaneye git derim ben. Bana doktor gebelikte kanama görülebilir çok normaldir ama kanama hangi renk hangi kıvamda nasıl olursa olsun kontrole gitmekde fayda var dedi. İnşaAllah bişey olmamıştır Rabbim evladını sana bağışlasın.
Ozlemcigimmmm Erken gebelik haftasında dikkat etmek gerekiyor bence doktora gitmelisiniz! Ben 31+3 üm benimde oldu geçen gün doktora gittim hemen önemsiz olduğunu kafeini bırakmamı söyledi
babymert061 Benimde aynı dönem kahverengi lekelenmem oldu doktor progrstan hap vermişti günde 1 kez içiyordum, korkma olabilir ama doktorunla görüş ki ilaç tedavisine başlar her ihtimale karşı.