Damlaaykoc 2019da temizlik açısından sorun yaşamadım şu an bilemiyorum tabi ama. Sancı çekilen oda ile doğum yapılan oda aynı ve oldukça büyük ve sadece size özel içinde banyosu tuvaleti her şeyi mevcut. Yalnız bebek doğduktan 2 saat kadar bi süre sonra servise alınıyorsunuz orada odalar iki kişilik. Ben rahatsızlik duymamıştım ama tabi istemeyenler olabilir. Normal doğum olunca zaten 24 saat hemen doluyor çıkıyorsunuz. Ama şu sancı çekerken yanına kimseyi almamak açıkçası çok kafa karıştırıcı. Biri olsa da belime masaj yapsa ne iyi olurdu.