Zeyneptuba Arkadaşlar adete yakın akıntınız oluyo mu. Yada hamile kaldığınız Ay akıntınız oldu mu yoksa tam tersi kuruluk mu yaşadınız
kelebegimm07 Zeyneptuba hamileymisim haberim yoktu ve aşırı derecede akıntım olmaya başlamıştı beyazimsiydi üsüttüm sanıyordum ama değilmiş 🤭
Gizmolata Zeyneptuba ben 35+4 üm asla akıntım olmadı hiç ama hiç yaşamadım, ama kokusuz akıntının zararsız olduğunu biliyorum
Nur3446 Çok teşekkür ederim hepinize valla içim rahatladı hep unutuyorum dr sormayı bebegi görünce insanın kendi derdini sormayı unutuyor biran 😊
Gizmolata Bfduam aaa ben limonatayı çağrıştırıyor sanıyordum😂😂😂 ama bu da değişikmiş aklıma gelmemişti😂
Annesininkuzusu01 Zeyneptuba Benim normalde adete 1 gün kala akıntım olurdu ama hamile olduğum ay olmadı
Piremses0 Zeyneptuba ara ara beyaz süt gibi akıntım geldi hatta o akıntı gelince adet oldum sanıyordum kokusuz beyaz bir akıntı arada da sadece su gibi akıntı geldi
es_aybala Zeyneptuba adet döneminde hep akıntım olurdu şimdi her gün akıntım var ağdaya gidiyorum o 10 dk içinde bileok fena oluyo ya
Mlsa2530 Zeyneptuba bende de çok akıntı olmuştu hatta ben enfeksiyon sanıp fitil kullandım bir hafta sonra hamile olduğumu öğrendim.
2cocuk1kediannesi Vücutta artan progesteron hormonu sebebiyle beyaz akışkan ya da biraz daha katımsı bir akıntı oluyor. Benim ilk oğlumda kalıp gibiydi beyaz akıntılarım ikinci oğlumda ilkine nazaran daha sıvı. Renkli ve kokulu olmadığı takdirde çok normal.