gizemozdemir1990 evet nası kapmadım hayret hangi düşünceye yoğunlaşırsam ona inanıyorum :) diyorum doktorlar içlerinde yaşıyo hepsi korona olmadı basit bi düşünce bu tabi işte hamilelik seni koruyor diye tutturanlar var vs :) ben çift maske taktım tuvalet hep yıkadık çok çok nadir yanına girdim vs
ama bi yandan da diyorum o kadar ağır geçirirken nası bulaşmaz işte yanına da girdim aa koku almıyorum vs ama koku şöyle bi gitti sonra soğan kavururken geldi şimdi az az var ama parfüm hiç yok bahar alerjisi vs olabilir dediler aman ne biliyim konuş konuş aynı şeyler 😞😞 bebekler iyi olsun tek diyeceğim bu