Eslem_serra 28 haftalığım yaklaşık iki haftadır neredeyse her gün mide yanmalarından dolayı istifra ediyorum. İlk 4 ay da böyle şey yaşamamıştım. Var mı aynı durumda olan ve çözüm bulabilen 🤦🏼♀️
Mineyld07 Eslem_serra bende sizin gibiyim 29 haftalık olacağız , kabuksuz salatalık ve elma filan yiyerek rahatlıyorum gaviscon şurubunu da kullanıyorum
Fatmasmbl Eslem_serra bende soğuk süt işe yarıyor deneyin isterseniz mideniz yandığı zamn biraz soğuk süt için
Umay1m Eslem_serra ahh ahh kızımda bende öyleydim 24.haftada bir başladı doğuma kadar ta ki rennie çiğnenebilir tablet kullandım salatalık falan yiyordum ana nafile Birde süt içmeye çalışıyordum 🤷🏻♀️Etrafımdakiler saçlı olacak falan diyordu He He diyordum kızım bir doğdu babasından çok saçı vardı 🤣 Allah kolaylık versin zor..
mevos_blt07 Eslem_serra benim kadar midesi yanan olmasın çok zor😣 29 haftalığım ne uykum var ne iştahım ne yesem dokunuyor 🙄 4 günde bir gaviscon double action şurup bitiriyorum🥺 ve soğuk sütt
Abece Doktorum bana renie duo şurup vermişti bu konudaki tek kurtarıcım olmuştu baska hicbir sey işe yaramadı bende
Eslem_serra Fatmasmbl onu da denedim ama fayda vermedi ya da bir müddet kesiyor sonra tekrar başlıyor ancak istifra edersem geçiyor.
Eslem_serra Umay1m ya ondan mı acaba :) umarım son aya kadar böyle olmaz. Ben ilk başta yemeğin yağını fazla katıyorum ondan oluyor sanıyordum yemek düzenini bile değiştirdim ama fayda olmadı
Umay1m Eslem_serra İnşaallah öyledir (: ve inşallah geçer yakın zamanda ama benim doğum anına kadar olmuştu 🙊inşallah çözüm bulursun
ezgikptngl Eslem_serra genelde saçlı olur diye yanma olur derler ama bebek yukarı çıkıp mideye baskı yaptığı için diyo doktorlar ama ben görümcemle aynı gün doğum yaptım oğlum baya saçlı doğdu görümcemin kızı saçsız doğdu onun hiç yanması olmamıştı hatta ☺️
Eslem_serra Umay1m inşallah Canım teşekkür ederim. Peki ilaç felan kullandın mı? Yani doktor tavsiye etmedi mi
ezgikptngl Bende oğlumda çok çekmiştim mide yanmasından gaviscon şurup beni anında rahatlatıyodu şuan yine hamileyim yine olucak diye korkuyorum 🤦🏻♀️ Normalde hiç ilaç içemeyen biri olarak gavisconla kardeş olmuştuk, üç şişe bitirdim doğumq kadar 😄
Eslem_serra ezgikptngl ben de öyleyim hiç ilaç kullanmadım. Bu yüzden biraz çekimser davranıyorum zorda kalmadıkça içmemeye gayret ediyorum ama şuan artık faydası olur mu diye düşünmeye başladım 🙈
Eslem_serra mevos_blt07 yaa rabbim kolaylık versin ve bol şifa inşallah. Ben o kadar değilim en azından yemek yiyorum iştahım iyi hamd olsun 🙈
Hayalleredogru Eslem_serra sakız çiğnemeyi dene canım bende çok faydası oldu falım sade sakız yani çok iyi geliyor