Gulsen4224 yaa inşallah kızdır. Doktorum geçen ay kız dedi bu ay da %80 erkek dedi. Ama bekle kimseye söyleme gelecek ay net birşey söylerim dedi. Neye inanacağımı şaşırdım. Hepimiz kız bekliyoruz. Rabbim ne eylerse güzel eylet tabikii ki . Kismet 🌺🌸🥰