Ozlem23 Nilcee 😄 dogacak mi doğmayacak mi bekleyisi daha gergin sancım var ama az gibi artar mı diye düşünüyorum kafamda deli sorular her an tetikte bekliyorum bende inşallah 23 nisanda doğmaz 😄
aslannaz21 Nilcee gunaydinn mayis demek istedin heralde canm bizde de safak 42 allahin izniyle 31 mayis
Nilcee Aksamdan belli uyuyamadım🤣🤣🤣 bu dktr işlerinden hep korkuyom deli manyak gbi ruh oluyorum ama annem dio öyle olsanda Bi şekil cıkacak düşünme gayrı dio😃😃😃😃
Dilaraa06 Nilcee doğum şekli belli değil şuan herşey normal görünüyo bizde hayırlısı ile doğsunlar da 🙏🏻