Meltem_ canım ayak törpüsü kullan. Trendyoldan almıştım yedek uçları falan var. Ayağını sıcak suda 15-20 dk bekletip havluyla kurula. Sonra törpüyü nasır olan yerlere sürt. O ayağından nasıl dökülecek ölü deriler. Vücut kesesi yaparız ya onun gibi. 5 dk falan yap. 3-4 kez yapınca nasırlarda ciddi geçiyo. Benim topuk ve baş parmağımın altında vardı. Makasla keserdim. Kestikçe daha kalınlaşırdı. Törpüyle ayakların 1 ay boyunca yumuşacık olur. Arada kremle yeter. Öyle kremler peelinglet falan hikaye. Ayak törpüsü ilaç resmen.