Tugbacaner Kızlar ilk kontrolüm olucak esenyurt reyap hastanesi diler koyuncuya randevu aldım giden var mi nasıl doktor 😊
Cansucbrdmr Ben bugün gittim. Daha önce meryenim hanım a gidiyordum ayrılınca Diler hanıma geçiş yaptım. İyi ki de yapmışım tatlı mı tatlı çok cana yakın bir doktor ben çok ısındım çok ilgili ilk günden çok memnun kaldım ☺️