Rmys11 Ben yaptırdım herhangi bir sorunumuz yok internetten yazılanlara ve çevreden söylenenlere asla aldırış etmeyin doktorunuzla en ince detayına kadar konuşun aklınızda ki en ufak şeyi sorun. Sağlık konusunda yönlendirme yapanları anlamıyorum her insanın vücudu farklıdır değerlerimiz tahlil sonuçlarımız vs hiçbir kişiyle aynı değil. Bilinçsizce yaklaşmak bu oluyor. Bende sağlık personeliyim gebelik hakkında bilgi sahibiyim ama bende doktoruma en ufak şeyi soruyorum hiçbir şeyi atlamadan hiçbir şekilde doktorumdan habersiz hareket etmiyorum. Ne yazık ki çevrede bende böyle oldu kesin sende de böyle olur gibi bir algı var halbuki alakası yok senle ben bir miyiz mesela sen gebelikte kilo alırsın hiçbir şeyin olmaz mesela ama ben alırım bende tam tersi bir sonuç çıkar. Bana kalırsa tek yapılması gereken şey doktorla olan diyoloğunuz. 😇