Songul606_ geçen haftalarda ben de yaşadım, başını dayamıştı rahim ağzına. Doktorum titizdir, hemen düşük önleyici iğne, progestan başlattı. 10 gün yattım ayaklarım havada. Şimdi normale döndü.
Sizin durumunuz farklı olabilir, döner inşallah bebeğiniz, yeri bol şu an 😊