UralAybars0921 Deniz95 14. Haftadan itibaren büyümeye başlıyor karın, ben şu an 16+5teyim. Karnımda gerilme hissediyorum. Yağa kreme başladım, bir tane minik çatlağım oldu. Zayıfım hayatta kilo aldığımı bilmem, ilk defa yaşadım kilo almayı. Bir tanecik çıktı ☺️
irorkay Deniz95 ben de bunu çok merak ediyorum. 24 deyim henüz olmadı ama karnım büyüyor şu an iyice. Sanki geriliyor ama henüz bir şey yok
Misrax Deniz95 21-22 haftadan beri bi güzel catlıyom ne sursem yaramadı lierac bio oil unimom catlak onleyici hepsi boş işler genetik bu
Bkt0193 Deniz95 ben 31. Haftadayım hamile kaldığımdan beri mustelanın yağını kullanıyorum çok şükür şimdiye kadar çatlamadım inşallah da bundan sonra olmaz
esra_danis4 benim 35 de başladı şuan 38 haftalığım fazla yok nadir gözüküyor ne kullanırsanız kullanın son haftalarda çatlaklar başlıyo
Busramom54 31.haftadayım 1 haftadır baya başladı. Karnımın sağ tarafında küçük küçük 5 6 çatlak var. Bio oil yağ kullandım her gün olmasa da duştan sonra bol kullanıyordum. Sanırım genetik
Daryaa Bende 34. Haftada çıkmaya başladı şimdi 36 haftalığım baya çoğaldı bide çok kaşınıyor kaşısam bu sefer yara daha çok derinleşecek kaşımasam da olmuyor 🤷🏻♀️