Rabbime şükürler olsun minik meleğimi aldım kucagıma. Yazacak çok şey var ama ben kısaca yazıcam canlarım. Eğer normal doğum istiyorsanız , bolca yürüyüş yapın çokca merdiven inip çıkın bolca squat yapın çok faydası oluyor. Burda konuştuğum hanımlar bilir benim boyum küçük olduğu için bana yüzde 90 normal doğum yapamazsın dediler unut dediler. Ben pes etmedim çatı muayenesine kadar bol squat yapmaya devam ettim. Çatı muayenem oldu hamd olsun normal doğumu engelleyecek bişey olmadığını söyledi doktorum. Bir dahaki çatı muayenesinde muayineyi beğenmediğini kendimi sezeryana hazırlamamı söyledi. Ama yinede son kez Çarşamba günü gel bakalım dedi o zaman da açılma olmazsa sezeryan için konuşuruz dedi. Tabi benim iki gözüm iki çeşme ağlıyorum ama nasıl ağlıyorum Varya şişti gözlerim. Umutlarım tükendi ama yinede merdiven inip çıkıyorum o haraketleri yapıyorum hurma yiyorum. Geldi çattı Çarşamba günü kontrol zamanı ayağım gitmiyorum eşime dedim bak gidicez bana sezeryan için tarih verecekler. Ama eşim başından beri daha belli değil ağlama diyordu o gün gelsin Allah büyüktür diyordu. Gittik Doktorum ilerleme var dedi normal doğumu bekliye biliriz cuma tekrar gel dedi. Biz hastaneden çıktık doğru sahil boyunca yürümeye uzunca yolu yürüdük eşimle eve geldik. Ben çamaşırımda kan gördüm ama baya adet kanı gibiydi. Doktorum bana çatı muayenesinden sonra kan gele bilir çok normal demişti. Geceye doğru yine pembemsi akıntı geldi ben yine müayineden sonra gelen kandan sandım. Neyse ben uyumaya çalışıyorum uyuyamıyorum dk başı lavaboya koşuyorum saat gece 1den sabah 8e kadar en az 20kere gitmişimdir. Neyse sabah 8bucuk oldu ben dönerken yatakta bacağımda sıcaklık hissettim akıntı sandım. Baktım baya ıslandım koştum lavaboya baktım suyum geldi. Direk kayınvalidemin odasına anneeeee uyan suyum geldi diye bağırdım oda hemen hazırlanıyoruz neyse eşimi uyandırdık ben banyoya girdim giyindik gittik. Doktorum hemen baktı dedi yatışını verelim. Çok şükür Rabbime 15.04.2021 sağ salim aldık bebeğimizi kucagımıza 🤱😘 Rabbim isteyen herkese nasip etsin.