Btlzhra Eceee7 bende de var. Parmaklarımı kullanamıyorum, kalem tutamıyorum. Uyuşma , his kaybı mevcut. Doktorum sinir sıkışması dedi. Doğumdan sonra geçecekmiş, bekliyoruz.
Fadimeanne Eceee7 benim ellerde yok ama vajinal ağrım ve kasık ağrım var bende salı günü gidicem doktora detaylı ultrasyn için 19+2 yim harajet de yok pek
Tuba_123 Eceee7 kaçıncı haftadasın. Benimde her gece oluyo artık uyuyamıyorum sinirlerim alt üst oldu 😞
Burcuckmk Eceee7 gun icinde de oluyorsa sinir sıkışması olabilir el isi gibi seyler yapıyorsan birak yapma
beysenyil Benim de aynı şekilde oluyordu. Magnezyum eksikliğinden olur dedi günde bir şişe sade maden suyu içmem gerektiğini söyledi sonrasında rahatlamıştı. Geceleri özellikle uykumdan kalkıyordum şimdilerde iyiyim çok şükür maden suyu içince rahat ettim
Eceee7 Fadimeanne bende bugun 33 e girdim ayaklarım bacaklarım şişti biraz soldan sırt üstü.donerken ne cok agri oluyr bende
Eceee7 Tuba_123 33 e girdik bugun gece olsa razıyım gündüzde var ev isi yapamiyrm elime ne alsam dusuruyrm😔
Aycanmbenim Eceee7 benimde öyle magnezyum verdi ama sanırım karpal tünel sendromu. Oda ödemden dolayı sabah ellerim davul gibi uyanıyorum sinir napsın sıkışıyor 😂 sağ elim hep uyuşuk iğrenç bi his gerçekten 😟
Fadimeanne Eceee7 bnde sağdna sola dönerken bellerde kütleme oluyor şuanda vajinada ağeı var norml mi
Sevde0281 Eceee7 bazı kadınlarda malesef çözüm olmuyor. Ben yürüyüş yapınca artıyor ödem özellikle ayaklarım balon gibi oluyor
Aras7676g Eceee7 merhabalar bende var ayaklarım yanıyor vitamin alıyorum onu 2 günde bir alıyorum gece yastık çok önemli Dr. Git net bilgi al 💐💐