Esraguler bunu bu hemşireler bilmiyor mu anlamıyorum yâ her seferinde kötü oluyorum dememe rağmen beni yinede sırt üstü yatırıyorlar 🤦🏻♀️ ben kendim demezsem yan dön demiyorlar hiç 😒 birde ikiz gebeyim yâni gelmişim 32 33. haftalara sırt üstü yatırıyorlar beni bel kalça kalmıyor 😣 hatta geçen hafta nst de sancım çıkınca yatış verdiler 1 saat boyunca sadece tek bebek için nstde bağlı tuttular artık ağlama seviyesine geldim eşime çağır hemşireyi ben kalkıyorum dayanamıyorum dedim belim kitlenmişti 😣diğer bebekte yan döndüm de rahatladım