Mvi bizim hareketlerimize bağlı değil ki uzan falan demedi doktor bebeğin hareketlerinden dolayı oluyor hareketli bebişler doluyor kordonları doktor bazen farketmiyoruz doğunca bir bakıyoruz her yeri kordon dolanmış oluyor çok sık karşılaşıyoruz dedi ben de çok korktum bi de boynunda olunca çok ağladım sanki nefes alamıcakmış beslenemicekmiş gibi ama çok şükür haftalık kontrole gidiyorum kan akışı falan normal nst ye de giriyorum kalp atışı da normal sizi de haftalık görmek isteyebilir artık siz de nst ye girersiniz sanırım yakın takip ediyorlar