pamukkizimm canım ben ilk gebeliğimde devlete gittim pandemi yoktu o zamanlar ve bebeğimde sorunlar vardı düşük tehlikem vardı gidiyosun saatlerce sıra bekliyosun ve şuan pandemi var bazı hastaneler sıra bile vermiyor kadın doğum çok kalabalık çünkü bi doktorum vardı hastası çoktu o yüzden 2 hasta birden alıyordu masaya yattığında ne sorabilirsen o tek alsa bile yeterince ben sorularıma cevap alamadım yani sıkıntılı olduğu için kafam çok karışıyordu 1 hafta hastanede yattım doktorun peşinden koştum nerdeyse sorularıma cevap alayım diye biraz nasip şans işi heralde doktorum şehrin en iyi doktorlarından biri ameliyatı falan çok iyiymiş ama yinede çok sıkıntı yaşadım sonrasında kürtaj yaşadım kürtajımı yaptılar o konuda bi şikayetim olmadı şuan tekrar hamileyim özele gittim bulunduğum şehirdeki ondada doktorun ağzından kerpetenle cevap alıyoduk iyice canım sıkıldı yani özelde olsa devlette araştırıp gitmek gerek .yada deneyimlemek gerek şuan değiştirdim ankarada özele gidiyorum doğum paketi aldım çok menmunum eşim her zaman pandemi olmasına rağmen girebiliyor bazı özeller almıyor.doktorum işinin ehli Güler yüzlü kalp atışını ultrasonu falan hep beraber görebiliyoruz eşimle hastane nst ye giriyorum başında bekliyorlar Güler yüz çok önemli benim için yani iyi bi özel bulabilirsen kesinlikle tavsiye ederim istediğimde doktora sıkıntı olduğunda mesaj atıyorum cevaplıyor Buda çok güzel ama iyi bi devlet hastanesine denk gelirsen devlet neden olmasın ama doğum olsun muayne olsun özel de psikolojkmen daha iyi hissediyosun bağıramıyolar ebeler falan iyi davranmak zorundalar zaten canınla uğraşıyorsun bide ebeler hemşireler baskı yapabiliyo ha tabi bunlar özellerdede olabiliyor ama araştırıp gidersen menmun kalırsın bütçene uyarsa özel derim